Mohaha

Nu ska jag för er berätta om en gosse som heter Mattias. Igår var han ute på sitt jobb i lagens långa arm. Han blev hungrig av att skydda staden från ondska och bad mig fixa till lite smörgåsar.. Såklart jag skulle göra smörgåsar.. Mattias hade varit och handlat tidigare på dagen och då köpt en kycklingröra. Den ska jag ta på mackan tänkte jag, då blir han glad. När jag öppnar burken med röran ser jag att det mest bestod av svamp. Efter 4 år tillsammans så vet jag att Mattias hatar svamp. Men men det stod ju på¨locket att det var kycklingröra med säsongens svampar så det måste han ju fattat tänkte jag.. När Mattias kom hem för att äta sina smörgåsar berättade jag om svampen. Men modig som han är tog han en stor tugga. Han klöktes, OCH JAG MENAR VERKLIGEN KLÖKTES!! Jag ammade Wilgott men skrattade hejdlöst så Wilgott vaknade. Nu till det roliga, jag frågade om det inte fanns ett kylskåp på securitas. Jo det finns det ju såklart svarar han då. Men ta med dig den då och skriv varsegod på, för här kommer ju ingen äta upp den. Då får jag till svar: men jag har ju tagit en bit... Hahaha, han trodde jag menade att han skulle ta med smörgåsen... Detta skrattade vi hysteriskt åt...

Jag har tagit det stora beslutet att sluta amma helt.. Men nu ligger han och tuttar ändå.. Jag tror han saknar mig för han har varit gnällig sen jag slutade amma på dagarna, och det vill jag ju inte att han ska göra.. Så jag får nog fortsätta att låta honom tutta ett tag till.. 

Nu ska jag rädda min tidning innan Wilgott läser sönder den helt och hållet!

Talk to you later!                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0