Fortfarande ingen bild!

Jag har fortfarande ingen bild på min skärm på datorn.. Men nya datorn är på gång.. Bara ett par dagar till.. Ikväll har vi lånat Herr Björns dator, för att stilla Mattias blocketbehov mest.. Och lite för att jag ville blogga med såklart..

Idag har jag varit arg, så arg!! Men det gick över ganska fort.. Mattias kan reta gallfeber på mig och han behöver knappt jobba för det.. Fast sen fick jag mc donalds, så då blev jag glad.. Är magen glad, är människan glad!

Mattias han retas med mig.. Innan vi åkte till Mc Donalds var vi på skroten i boet, när vi skulle åka därifrån tyckte jag ju att det var det bästa att åka till Ödeshög eftersom vi skulle till mjölby.. Då hade vi åkt i kanske 5-10 min.. Mattias frågade mig om jag kände igen mig.. Och ja det är väl klart att jag gör sa jag, vi åkte ju hit nyss.. När vi hade åkt i kanske 20 min var vi framme i Ödsehög.. Vart är vi nu frågade jag?! Jag trodde på allvar att vi var på väg mot Tranås när han frågade.. Detta kommer jag att få höra hur länge som helst.. Ställer man mig någonstans och ber mig ta mig från punkt A till punkt B kan detta leda till stor förvirring.. Jag har lokalsinne ´som en guldfisk.. Det ska även tilläggas att när vi flyttade hit till Tranås så gick jag vilse på gatorna uppe på Ängaryd.. Jag gick till en busshållsplats för att kolla vad gatan eller stället hette.. För att jag skulle kunna be Mattias hämta mig.. Det var ju bara det att jag hade glömt mobilen.. När jag stod där och nästan kände hur paniken kom, så kom det fram en dam för att vänta på bussen.. Jag hade ju inget val så jag var tvungen att fråga om hon visste var Ängarydsgatan 27 var.. Hon snurrade mig ett halv varv och sen pekade hon ner för en sluttning på max 30 m.. Ja sa hon, där har du huset.. Pinsamt.. Jag hade 45 sec gångväg hem.. Och där stod jag helt vilse i pannkakan.. Fast det har jag inte sagt till Mattias.. Då får jag aldrig mer gå ut...

Nehe, nu kallar det från sovrummet.. Det är den stora varma sängen som väntar på mig, bara mig!

Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Johan k

Inte visste jag att du har så dåligt lokalsinne. :-)

2010-01-05 @ 07:49:31
Postat av: Anonym

Inte visste jag att du har så dåligt lokalsinne. :-)

2010-01-05 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0