Dessa grupper!

alla dessa grupper på facebook där det står att ett visst antal kronor/ören går till välgörande ändamål är ju bara skit! Jag har inte gått med i någon sådan grupp, och mycket riktigt, antingen har gruppen bytt namn till något så fruktansvärt sjukt att vi som är med i gruppen stödjer tvångsabort på foster med down syndrom. Vem skulle sitta och titta på jur många som går med i en grupp för att sen ge pengar till t.ex. alla stackare som blev drabbade i Haiti? Tänk om världen hade haft så goda människor. Men tyvärr måste både du och jag inse att det finns inte.. Eller de finns säkert där ute. Men du hittar dom inte via en grupp på facebook. Därför bojkottar via alla dessa grupper.. Så kan alla as som tycker det är roligt att manipulera folk sitta och skapa sina grupper bäst de vill, men utan framgång!

Inte likt mig att höja rösten så här i bloggen, men nu var det tvunget!

Jaha, jag kan ju dela med mig av något utav allt det "roliga" min käre sambo gjorde igår, det har ju blivit lite utav ett vinnande koncept då jag får massa av roliga kommentarer om just det jag skriver om Mattias.
¨
Igår serverade jag korvsoppa till middag. Detta blev väldigt lyckat! Mattias hade tagit mat först och satt vid bordet och jag stod med ryggen mot för att ta mat. Jag hör hur han öppnar kylskåpet men tänker inte så mycket på det, tills jag hör hur ketchupflaskan öppnas. Jag vänder mig om och frågar om han ska ha ketchup och senap på korvsoppa?! jag får tillsvars: Men jag har inte tagit så mycket spö.. Jag frågar vad han menar.. Igen säger han: Jag har inte tagit så mycket spö, så jag kan ha ketchup och senap.. Jag frågade vad han menade med spö.. Ja såndär sås svarar han.. Aha, säger jag.. Du menar spad!!
Denna man, denna man.. `Fast vi skrattar ofta, och det är ju roligt!

Nu ska jag lägga knytet!!

(Det finns en kycklingsallad till någon som känner sig manad att äta upp denna hemska röra. Paketet hämtas på Ängarydsgatan)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe! Min käre bror har väl aldrig varit något språkgeni direkt...

2010-01-22 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0