Nu så...

Kom det ett sug efter att blogga.. Jag har lixom inte haft det på ett par veckor, är det så länge?

Men när mina älskade vänner från Gränna var här och hälsade på i söndags och frågade om det var deras dator det var fel på eller om jag helt enkelt hade slutat blogga kände jag att jag måste ta tag i det igen. Jag skyller på att bloggtorkan började när sonen var sjuk.. Som just nu vaknade i vagnen i hallen.. Snart, typ inom 10 sekunder kommer jag höra mammmma... Och när jag kommer dit kommer han att leee med hela sitt underbart söta ansikte!

I natt kommer jag att ha finbesök av Christel och Alfons! Jag är barnvakt åt Alfon nu en stund, så ska inte sitta här och knappra längre!

I will be back!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det hoppas jag att du kommer till baka för det är alltid lika roligt att läsa vad ni hör för er. Men inte lika roligt att lill killen har varit sjuk. Hoppas att han mår bättre? Ha det gott så måste vi ses snart. Pusssss

2010-02-10 @ 15:07:50
Postat av: Elena

Vad kul att du kommit igång igen!

Längtat! :D

2010-02-10 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0