Klagomål!

Jag har fått klagomål om att det inte uppdateras här på bloggen.. Jag ser detta som något bra, för då är jag ju saknad.. Eller? Frågan är ju bara om dom saknar mig för att det jag skriver ger dom ett gott skratt, eller att dom tycker att jag är blåst! Jag tror bestämt på det första!

Jaha, bloggpausen blev till dagar, veckor, månader.. Dåligt av mig! Jag menar hur lång tid tar det att knopa ihop ett inlägg? Lång tid med min pekfingervals över dom stackars tangenterna som jag trycker alldeles för hårt på...

Jag har väl inget att komma med som vanligt, fast det var ju en rätt rolig grej som hände herrom dan.. Jag och min älskade mamma, som är precis som jag själv är när det gäller att tala innan man igentligen riktigt tänkt efter vad man verkligen är på väg att säga satt och åt middag. Vi pratade om allt och inget, då säger mamma: Dom har så himla god kinamat (tror jag det var) borta på torggrillen. Jag: Jaha, har du testat något speciellt? Mamma: Ja, sist tog jag biff med chiuauanötter.. Jag brast helt totalt i ca 20 min, medans mamma satt och sa: Jag menar cashcewnötter.. hahahaha! Underbart! Jag lovade att inte skriva om det på face, men bloggen nämndes alldrig!! MoHa!

Inget annat i mitt såkallade funhouse här i Tranås.. Det kommer säkert dyka upp 100 saker i mitt fruktansvärt smarta huvud nu när jag väl börjat skriva igen!

På återseende mina små grodor, så hörs vi! Den som väntar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0