Wii!

Imon är det julafton! Jag längtar och längtar!! Men jag ska fira minijul redan idag! Mattias mormor firar med Mattias morbror imon så ikväll ska vi till Linda och Benny! Då blir det lite paketöppning iaf!! Å vad roligt!! 

Sitter och äter en apelsin sammtidigt som jag skriver ner det som kommer upp i huvudet. Men det har sprutat apelsinsaft på skärmen, så bäst jag tar bort det så inte Mattias vaknar och blir galen. Man vill ju inte riskera att han får en hjärnblödning såhär innan jul!
För er som inte vet det så fick Mattias en hjärnblödning den 3 augusti i år. Och läkaren sa då att det kunde bero på att han blir så arg! Så bäst att hålla sig i skinnet! Men bara man håller honom mätt och utsövd brukar det inte vara någon fara! 

Jag älskar verkligen den mannen. He is the man in my dreams! 

Wilgott sover och här sitter jag.. Jag borde göra nytta, men jag orkar inte! Det är ju så tråkigt att städa och greja.. Varför kan man inte komma på något som gör det roligare? Nästa år så ska jag önska mig en städmaskin. En maskin som man sätter på och som då snällt och vänligt dammar, dammsuger, moppar och skurar hela badrummet.. Det vore ju perfekt att ha en sån. Det kan Mattias greja med i garaget nästa år, så det blir något vetigt gjort! Den där bilen han håller på att bygga om kan gott vänta!

Nu kom jag åt en rackans knapp så texten blev helt tjock.. Men strunt samma. Ni fattar ju vad det står ändå! 

Nehe.. Nu kommer jag nog inte undan längre.. Bäst jag tar dammråttorna, innan dom hinner ifatt och tar mig istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0