Vilken Julafton!

Ojojoj! Jag fick ingen diskamaskin till att börja med. Men jag hade inte en enda tanke på det igår.. Vilken man jag har och vilken familj!!

Wilgott han fick så fina saker! Massor av leksaker.. MASSOR SOM LÅTER! Han älskar det! Han fick två jätte mysiga nallar, jätte fina kläder och det bästa av allt. En öronfebertermometer.. Från bosch.. Hur bra som helst! Jag fick världens smartaste "korg" från ikea till Wilgotts alla leksaker med.. Med en sköldpadda som lock.. Jätte fint ju..

Nu till alla mina klappar.. Jag var ju nästan säker på att jag knappt skulle få något.. Men vilken jul!! Fick allt jag önskat mig plus lite till..
Utav mitt hjärta fick jag en mixer till Wilgotts mat, en locktång och en digitalkamera! Fan, inga dåliga klappar!! Tack snälla älskling! Måste skrivas att kameran är rosa!
Jag fick ett hjärta från ett hjärta. Ett fint silversmycke format som ett hjärta, på hjärtat står det lillasyster. Tack snälla Camilla. Tack Camilla och Henrik får dom andra grejerna, och tack för alla Wilgotts grejer!!
Vad fick jag mer? Haha! Som om jag skulle ha glömt!!
Utav Mamma och pappa fick jag en morgonrock.. superskön och alldeles lagom stor! Fick dessutom tofflorna till morgonrocken utav Marita. Jag fick ett spakit som luktar kokos.. I LOVE cocos! En stickad tröja av Mattias föräldrar. Sen fick jag nya sminkväskor, bakplåtspapper man kan diska och en huva att sätta på huvudet när man har duschat.. Detta fick jag utav Mattias syster med familj. Toppenbra bra att ha saker! Huvan kan jag rekomendera till alla.. Väldigt smidig!
Nu till nästan det bästa av allt.. Utav Marita och Svenne fick jag en DAMMSUGARE!! En superduper bra philips.. Jag måste lägga ut bild på den.. Den är så fin och så bra!! Äntligen får min trogna vän Melissa gå i pension. Efter att nästan har tjänstgjort dagligen i 5 år är det nu dags att äntligen få den eviga vilan! Tack för denna tid!
Sen fick jag lite pengar och annat smått och gott! Jag har ju säkert glömt något, men då kommer jag tillbaka och berättar det senare!

Nu sitter jag helt i ordning i väntan på fest! Snälla alla ni, håll tummarna så Wilgott kan ta flaskan, för då ska jag ta en öl!! Men måste veta att han kan ta ersättningen innan.. Så ölen blir nog framåt 9 kanske.. Men den som väntar på något gott...!! Nu ska jag åka till Gränna för att lämna Wilgott hos mormor och morfar.. Sen ska jag till Elena och Peter!! Å så roligt att komma ut!!!

Hoppas bara att jag kommer ut.. Kanske ska hålla mig till folköl ikväll..

Idag är Wilgott 6 månader! Grattis till han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0