Snö!

Det snöar och snöar.. Jag gillar det! Mycket gillar jag det! Fast jag ska skriva till vädergubbarna på tv 4a och be dom ta fram bilden med solen på runt den 7e januari. Då får det nog vara nog med snö och vinter. Fast det är ju klart, Wilgott är så himla söt i sin mössa så vi behöver ju inte få 25 grader på direkten. Dessutom kan man behöva vänja sig lite vid värmen innan den slår till för full kraft. Det är ju så lätt att förkyla sig annars!

Idag är det ingen fest på ängarydsgatan. När det är fest dricks det must! Must detär gott det.. Idag dricker jag vatten från imsdal det är uten kullsyre.. Kullsyre är ett så roligt ord..

Jag satt här innan i min ensamhet när dörren bara flyger upp, in far Jonn, *Sandra* och Johan.. Dom flyger fram till fönstret och utanför har polisen stannat en bil.. Spännande! Vi står och kollar ut och då säger Johan, är det så att man blir av med körkortet när man sitter i fängelse. Ja, svara jag. Varför då, undrar han. Då svara jag, för.... att det bara är så. Ibland kan jag nästan själv höra hur korkad jag låter.. Men dom fick ju sig ett gott skratt iaf!

Jag gillar att bjuda folk på skratt, det är så roligt när andra har roligt. För då har jag roligt.

Ja just det, jag pratade med en vän innan. Vi disskuterade hur man får upp läsarantalet på bloggen. Hon sa att man ska skriva om sex, sitt sexliv och allt som hör där till! Jag ska bara säga det. Jag kommer aldrig någonsin skriva något som ens annspelar på sex. Förutom det om hunden då. Jag är alldeles för pryd! Det är något som man håller för sig själv..! Fast jag säger inte att det är fel av andra att skriva om det... Folk skriver, säger, tycker och tänker vad dom vill.. Men jag vill inte det!

Men jag hoppas att ni hälsar på mig ändå!!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och pussa på min bebis som snufsar gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0