Nudlar med kycklingsmak

Det är min lunch det.. Det är ju så himlans gott!

Idag skulle jag koka knäck, förra gången gick det käpp rätt åt hvete!
Förra gången jag försökte mig på detta med knäck gick det såhär..
Första satsen blev nog ganska såbra! Jag rörde och rörde medans det kokade.. Men efter en stund va det lixom inget motstånd.. När jag tog upp vispen, så fanns det ingen visp.. Man kan alltså inte röramed en plastvisp!
Andra satsen jag försökte mig på tog jag till en träslev, men när jag bara skulle kolla till vad det var på tv så var det Grey's anatomi.. Jag blev sittandes på bordet och glömde helt bort knäcken.. Med andra ord, det blev ingen knäck den julen! Så idag tänkte jag göra ett nytt försök, men då¨har jag glömt att köpa sirap.. FUCK! Funderade ett tag på om man kanske kunde ha honung ist.. Men jag beslutade mig för att vänta tills Mattias vaknar och skicka iväg honom till Coop..

I will be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0