Juldagen 2009

Blev helt kanon! Jag hade jätte roligt! Visst var det jobbigt att lämna knytet hos mor och far, men jag visste ju att han hade det bra! Han ville iofs inte somna. Så jag fick åka hem vid halv 10 och natta honom. Men han somnade snällt på ca 20 min.. Sen var det party hela natten lång! Halv  snubblar jag och Mattias in till mamma och pappa.. Wilgott sov snällt vidare trots att hundarna skällde och vi fnittrade som två barn..

Igår var jag med familjen på A6.. Den idén var det fler än vi som hade fått.. Jävlar va folk! Men jag fick äta bakfyllemat som bestod av tacobuffé så det var det ju värt!

Usch vad dåligt jag mådde igår.. Men det var värt det, nu taggar jag för fullt för midsommar.. Det är väl ungefär då det är dax att skaffa barnvakt nästa gång.. Då hoppas jag att lilleman har lättare för att somna utan mamma.
Han är så underbar nu.. När han blir arg eller ledsen ligger han och säger mammammammamamma.. Jag vet inte om det är mamma ham menar, men jag tror det iaf! Igår kväll tappade han tutten i sängen.. Jag hörde hur han gnydde, men tänkte att han nog skulle somna om.. Efter ett par minuter hör jag hur han ligger och säger mammammammammammaamma.. Jag bara hoppade upp ur Mattias grepp i soffan, tog kurvan in till sovrummet på bredden och slängde mig över Wilgott med pussar och kramar.. Det känns i hela hjärtat när han säger så.. Så jag har bestämt att han menar mamma.. Är det möjligt att en bebis som är 6 månader säger mamma?

Idag har det städats på Ängarydsgatan! Dammsugaren fastnar nästan i golvet så suger den!! I love it!

Här är den utlovade bilden!

Se hela bildenKolla in dom formerna!


Kommentarer
Postat av: sanna

Klart det är möjligt:) Lovisa sa både både lampa, mamma och pappa vi d sex månader, men sen slutade hon med det å så kom det tillbaks 2 månader senare igen:) Inte ovanligt att dom säger nåt sen slutar, typ som att dom behöver fundera på det ett tag:) Självklart ropar han på dig:) Kram

2009-12-28 @ 01:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0